0item(s)
Totaal: € 0,00

U hebt niets in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Wat doe ik als mijn product kapot wordt geleverd?

Is er iets mis met je bestelling? Dat is heel vervelend en als specialist in oplossingen willen we ook dit zo snel mogelijk voor je oplossen.

Schade door transport

Wij verzenden via PostNL. Mocht een bezorgen van PostNL een zending aanbieden bij je die open of flink beschadigd is, adviseren wij je de zending te weigeren. Blijkt nadat je het pakket hebt aangenomen dat de inhoud beschadigd is, zul je dit moeten melden binnen 24 uur bij PostNL via telefoonnummer 058-233 3333. Deze melding is nodig voor het eventueel omruilen van het of de product(en). Neem hierna contact op met onze klantenservice.

Overige

Heeft PostNL het pakketje netjes bij je afgeleverd, maar is er toch een probleem met de inhoud? Is bijvoorbeeld het product defect, beschadigd of is niet het juiste product geleverd? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Is alles wel goed geleverd, maar wil je de bestelling toch retourneren? Kijk dan op deze pagina hoe je een bestelling kunt retourneren.

Gerelateerde vragen

Hoe stuur ik een product retour?
Wat is de termijn om iets terug te kunnen sturen?