0item(s)
Totaal: € 0,00

U hebt niets in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Waaraan moet een retourzending voldoen?

De meeste producten worden mooi verpakt geleverd in een doosje of blister. Deze zijn niet altijd even gemakkelijk open te krijgen. Probeer dit toch zo voorzichtig mogelijk te doen en de verpakking zo min mogelijk te beschadigen. Het is voor ons erg belangrijk dat wij het product zonder waardevermindering weer kunnen verkopen, mocht je het aan ons retourneren.

Er zijn producten die (na het openen van de verpakking) niet retour gezonden kunnen worden:

- Artikelen die beschadigd, incompleet en niet meer verkoopbaar zijn.
- Inktcartridges en toners waarvan de verpakking geopend is en/of het seal is verwijderd. Stel voordat je een (originele) verpakking opent vast of het geleverde cartridgenummer in je printer zit.
- Verbruiksartikelen welke geopend zijn of waarvan een seal is verwijderd. Denk hierbij aan reinigings- of ontkalkingsvloeistoffen, oliën of bijvoorbeeld plakfolie voor mobiele devices.
- Artikelen waarbij hygiëne een belangrijke rol speelt. Denk hierbij aan geopende verpakkingen van in-ear-headsets, scheerbladen en messenkoppen, elektrische tandenborstels en apparaten voor persoonlijke verzorging (neustrimmers, tondeuses, thermometers).
- Alle onderdelen (mechanisch en elektrisch) welke ingebouwd en/of aangesloten zijn geweest in een apparaat. Aansluitcontacten van elektrische onderdelen als modules, koolborstels, schakelaars, relais en dergelijke; zijn vanaf fabriek gecoat. Zodra deze aangesloten worden met stekkertjes zijn er direct aansluitsporen zichtbaar. Mochten deze worden aangetroffen door ons bij ontvangst van een retourzending, zullen deze onderdelen niet retour worden genomen. Eventuele verzendkosten om het product weer aan je te verzenden zullen we in rekening moeten brengen.
- Speciale bestellingen. Artikelen welke speciaal besteld voor je zijn bijvoorbeeld op basis van een verrichte offerte, kunnen niet retour tenzij in de offerte schriftelijk anders aangegeven.

Heb je vragen over een artikel dat je retour wilt zenden, neem dan contact op met onze klantenservice. Wil je een artikel of bestelling retour melden, dan doe je dit door gebruik te maken van een RMA melding.